Flyt

C-uppsats skrivande är det enda som gäller nu i sluttampen av Högskoleutbildningen. Fick reda på att jag klarade min SISTA tenta idag!!! ( super duper truper glad) äntligen ser jag ljuset i tunneln!
Jag och min Lindsay hade otroligt mycket flyt idag, då vi skulle göra 1 intervju till C-uppsatsen och det slutade med 4 intervjuer då de ställde upp på rad! Och sen bokade vi in de 2 sista på fredag!
Vi var i Oskarström idag och fikade på Bykokerskan som ligger där i den lilla byn, super mysigt hade vi och galet gott kaffe hade de med! En mycket viktig punkt i en students liv må jag säga!
Sen har jag "Hejjat" på min sambos elever i telefonen ca 50ggr på 10 sekunder, haha de är så söta! Får väl ta och hälsa på dom snart igen=)
MIN FINA LINN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0